Monday, July 5, 2010

Kirju koer



Nüüd ongi see kauaoodatud ilus-mõnus Eesti suvi käes ja ma püüan võtta sellest kõik, mis võtta annab. Seetõttu on ka siinsed postitused veidi harvemaks jäänud, kuid ma annan endast parima. Kirjut koera olen ma päris mitmel korral teinud, ja seda just Nami-Nami retsepti järgi. Ma olen see inimene, kes kardab mõningaid toiduaineid, sealhulgas ka kondenspiima. Arvatavasti tema magususe pärast (pole väga suur magusaarmastaja tegelikult...). See retsept ei sisalda kondenspiima ning just seetõttu ongi sellest saanud minu suur lemmik. Kirju koera sisse pannakse ka rosinaid kuid minu meelest on see maius ilma rosinateta kuidagi mahedam. Selle retsepti järgi saab ühe kirju-koera vorstikese.

Vaja läheb:
180g küpsiseid (kasutasin Selga)
1.5sl suhkrut
2sl kakaod (naturaalne)
100g külma võid
150g marmelaadi(komme)


Murenda küpsised kausis üsna peeneks (hea on seda teha suure puust lusikaga). Sega juurde suhkur ja kakaopulber. Riivi juurde või ja sega veidi. Lisa väikesteks kuubikuteks hakitud marmelaad. Sega ühtlaseks "tainaks". Kui segu on liiga kuiv võib lisada paar sortsu piima. Tõsta segu toidukilele, suru tugevalt kokku ja vormi tainast pikk vorst. Tõsta külmkappi vähemalt kolmeks tunniks.
NB, kooki tuleb säilitada külmkapis.



No comments:

Post a Comment