Monday, July 26, 2010

Tikri jogurt (kolmele)

Olen tagasi "tunne-oma-kodumaad" retkelt ning sain tõestust fakti kohta, et paberkandjal kaart on ikka kuldaväärt reisikaaslane. Sealjuures GPS'iga polnud muud teha, kui lihtsalt välja lülitada ja ilusasti kotti tagasi asetada.
Vahepeal olen küpsetanud küll, aga pildistada ei saanud, sest vanemad palusid mult digikaamerat reisi jaoks. Seoses sellega, palusin neil tuua Šveitsist mulle kõige tumedamat shokolaadi, mida nad leiavad. Üllatusena ootas mind kodus 99% tume elegantses pakis shokolaad. Esimest ampsu võttes ja mäludes valdas mind küll pettumus. Magusust ei olnud ja maitse oli selline hästi kakaolaadne mõrkjas. Aga kui ma sõin seda nii, et lasin keelel ajapikku sulada, siis sain mitukümmend korda parema maitseelamuse. Endiselt olen tumeda shokolaadi fänn.
Kuna tikripõõsad on marjadest juba lookas, siis ma otsustasin valmistada ühe jogurti. Muidugi võib kasutada  ka teisi marju, aga see siin maitses päris mõnusalt ja tikriselt.


Vaja läheb:
5dl tikreid (punaseid või rohelisi)
1.5dl keefiri
1.5dl piima
2sl suhkrut

Püreesta tikrid, lisa keefir, piim ja suhkur ning sega omavahel läbi. Serveeri kohe.

No comments:

Post a Comment