Wednesday, March 9, 2011

Ferrero Rocher


Järjekordselt olen ajahädas ning väsimusest aru kaotamas. Mõte, et suudan viiesaja leheküljelise raamatu mõne päevaga läbi lugeda, ei tundunud nädala alguses üldse nii meeletu, kui praegu. Nüüd ma siis olen ajahädas ja püüan kinni vajuvate silmadega oma uneajast seda teost lugeda. Raamat iseenesest on ju hea ja põnev, aga oh oleks vaid rohkem aega seda nautida. Lõpuks võtsin aja maha, valasin endale klaasikese veini ning otsustasin nende imemaitsvate kommide retsepti siia postitada. Õigupoolest pole siin midagi ainulaadset, sest nagu näha, on need kommid ka väga paljusi võlunud. Aga emotsioon on ju see, mis tuleb jäädvustada. Ühesõnaga, kommid meeldisid nii mulle, pereliikmetele kui ka külalistele väga. Tõepoolest, peaaegu äravahetamiseni sarnased Ferrero Roche'dega. Uskumatult maitsvad kommid. See pähklite hakkimise vaev ja see õudne kommide glasuurimine on siiski seda maitseelamust väärt. Glasuurimise vaev oli muidugi tingitud minu apsust, sest ei lugenud retsepti lõpuni. Teile kirjutan ma siia, kuidas ikka õigesti teha. Aga no tõesõna, ma maadlesin selle sulašokolaadi ja kommitäidisega nii mis hirmus. Külmkapikõva täidis muutus käte vahel soojaks ja püüa sa siis seda pehmet pallikest pulgaotsas hoida. Aga no lusikaga toetades sai hakkama ja kõige hullemad nad väljanägemise poole pealt ei tulnudki. Lõppude lõpuks on ju maitse see, mis loeb? Lohutan end sellega.
Retsept on pärit Ragne blogist.

Vaja läheb:
100g vahvleid (Poesia pähklimaitselised)
100g sarapuupähkleid
150g Nutellat

glasuur: 100g tumedat šokolaadi

Rösti pannil keskmisel kuumusel sarapuupähklid, lase jahtuda. Samal ajal haki vahvlid väikesteks tükkideks. Haki röstitud sarapuupähklid üsna peeneks (või purusta köögikombainis). Sega omavahel hakitud pähklid ja vahvlid ning lisa Nutella. Aseta mass umbes pooleks tunniks külmkappi tahenema. Seejärel võta teelusikatäis täidist ning vormi segust pallikesed. Aseta pallikesed pooleks tunniks külmkappi tahenema.
Glasuuriks sulata sokolaad vesivannil. Pista pallike puutiku otsa ning lusika abiga kata kogu komm ühtlaselt šokolaadiga. Toimi nii ka ülejäänud kommidega. Aseta küpsetuspaberile tahenema.

No comments:

Post a Comment